Tänään olen ollut kotona koko päivän koska eilen illalla kuume päätti kivuta yli 38 asteen. Olo oli todella epämukava, kuin maantiejyrän alle jäänyt...normaali ruumiinlämpöni on aika alhainen 35.5 astetta. Aikani siinä taivasteltua nappasin 600mg puranaa nassuun ja johan loppuivat kolotukset ja säryt siihen paikkaan. Tänään on ollut pientä lämpöä ja nivelten/jäsenten kolotusta. Olen sitkeästi sitkutellut ilman buranaa, katsotaan nyt mihin suuntaan tämä olo alkaa menemään. Nuha on tullut ja yskittää todella paljon...olen koettanut juoda ja syödä viileää...josko helpottaisi oloa.

Tilasin kuopukseni epikriisin yksityiseltä lääkäriasemalta koska hän sai kutsut HUS:n lasten-ja nuorten korva-ja kurkkupoliklinikalle mahdolliseen NELJÄNTEEN putkitukseen! Ollut taas toistuvia korvatulehduksia ja kaikenmaaliman räkätauteja kera kurkunpääntulehdusten.

Huomenna olen yksin lasten kanssa illan. Rakas siippani on työporukan illanvietossa...luulen että ilta lasten kanssa voi olla aika dvd painotteinen tällä kertaa kun omassa olossa ei liiemmin kehumista. Kovasti yritän dropata ja parantua lauantaille että pääsisin lähtemään ystäväni mukaan skräppäys tapahtumaan. Pitänee ottaa mukaan paljon buranaa joita voi ottaa jos olo alkaa tuntua kurjalta.

Olin ajatellut nukkuvani tänä aikana kun rakas siippani on poikien kanssa kaupassa ja asioita hoitamassa, mutta niin vain kävi että täällä kukun koneen ääressä vaakatasossa sohvanpohjalla. Olen iloinen juuri tällä hetkellä sille ihmiselle joka keksi läppärin!!!

Niin jotta ei unohtu jättäkäähän ihmeessä viestiä käynnistänne...ei mene ihan yksin puheluksi!! Vaikka tämä on salasanallinen blogi ei tarkoita että ette saisi kommentoida ;-) Rohkeasti vain, sitähän minäkin täällä teen kun turisen ajatuksiani yksikseni täällä ja mietin ketkä kutsun saaneista mahtaakaan lukea kirjoituksiani ;-)